פיגוע בבני ברק | אברך נדקר ונפצע קל, המחבל נלכד

    אבי יעקב 1 Comment on פיגוע בבני ברק | אברך נדקר ונפצע קל, המחבל נלכד

    פיגוע בבני ברק: אברך נדקר ע"י ערבי ונפצע קל. המפכ"ל מסר כי המחבל נלכד וסיפר שפעל ממניעי נקמה על פעילות צה"ל בג'נין. החקירה עדיין נמשכת

    אילוסטרציה צילום: מד"א
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני שעה קלה נדקר אברך כבן 28 ע"י צעיר ערבי ונפצע קל, האירוע התרחש ברחוב חיי טייב בקרית הרצוג שבבני ברק. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום ועצרו את המחבל, פלסטיני בן 16, שבחקירתו סיפר כי פעל ממניעי נקמה וזעם על פעילות צה"ל במבצע 'בית וגן' בג'נין.

    מנחם סלבוטיצקי חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן פניתי אותו לבית החולים מעייני הישועה באמבולנס שברשותי להמשך קבלת טיפול רפואי. מדובר בגבר בן 28 שבשלב זה מצבו מוגדר קל".

    מעיריית בני ברק נמסר "בעקבות פיגוע הדקירה היום בעיר שהסתיים בחסדי שמים בנס גדול, שוחח ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין עם צמרת המשטרה וסוכם על הגברת פעילות המשטרה בעיר בדגש על איתור שבחי"ם ופיקוח הדוק על אתרי בנייה, כאשר תהיה אפס סובלנות מול מעסיקים שיעסיקו שבחי"ם. צוותי השיטור יגבירו צוותי השיטור העירוני סיורי אכיפה ובידוק של שוהים. אנו קוראים לכל תושבי העיר לגלות עירנות ודריכות לצד שגרה ורגיעה יחד עם תפילה לשלום כוחות הביטחון בפעילותם בכל חלקי הארץ", לשון ההודעה.

    לפני זמן קצר כוחות משטרה עצרו לחקירה את אביו ואחיו של החשוד בדקירה. החקירה נמשכת.

    אבי גדלוביץ, כתב המשטרה של 'בחדרי חרדים' התראיין במהדורה המרכזית בהגשת בצלאל קאהן וסיפר: "צעיר פלסטיני כבן 15 שעובד כנראה בבני ברק מתנפל על אברך שחולף ברחוב הצבי עם סכין גדולה ודוקר אותו באזור הבטן. אותו אברך מצליח להתעמת איתו אבל נפצע קל. המשטרה עוצרת את המחבל ממש תוך דקות".

    גדלוביץ' הוסיף כי "המחבל נלכד ממש תוך זמן קצר ע"י כוחות גדולים של משטרה. בחקירתו אותו מחבל מנסה בהתחלה לטעון שמדובר באירוע פלילי אבל מיד מודה שהוא יצא לבצע את הפיגוע בעקבות הפעולה בג'נין. הוא נחקר כעת ע"י השב"כ ולפני זמן קצר גם אביו ואחיו של המחבל נעצרו סמוך לקרית הרצוג".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שלום אני תושב קרית הרצוג כל יום כשאני עובר ברחוב השומר אני רואה מלא ערבים ברצפה ובכל חור בכל בוקר מחדש זה מפחיד אם אפשר לשים גם על זה דגש תודה